1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Guild Recruitment !?

Discussion in 'Community' started by KnurD, Nov 26, 2017.

1. KnurD

KnurD User

I did not find a place dedicated to recruiting, so please forgive me if I'm doing this in the wrong place.
    I'm waiting for the server to open to play with a few friends, all Brazilians and a few fluent in English, but our guild has never segregated anyone by their native language or any other reason, provided they at least speak English in a way that can be easily understood, everyone will be accepted.
    Of course our main goal is to recruit other Brazilians to facilitate our communication and alignment of thoughts and goals within the game.
    Essential information:
    We will play from Cora
    We use a unique communication tool in the guild that is the Discord.
    We do not tolerate any kind of person who uses any form of cheating in or out of the game.
    among other rules that are only aligned with time.
    I played RF USA for a long time with the KnurD / SuperKnurD / SuperClark nicknames and as usual I split the guild leadership with my partner known as LoisLane / Yuria / Linsgui
    I would also like to inform you that even if your choice is not our guild for whatever reason, we will always be willing to help our race!
    In Decem we trust
    :)

Eu não achei um lugar dedicado ao recrutamento, portanto me perdoem se eu estiver fazendo isso no lugar errado.
    Eu estou esperando a abertura do servidor para jogar com alguns poucos amigos, todos brasileiros e alguns poucos fluentes em inglês, porém nossa guilda nunca segregou ninguém por sua linguagem nativa ou qualquer outro motivo, desde que ao menos saiba falar inglês de maneira que possa ser facilmente entendida, todos serão aceitos.
    Claro que nosso objetivo maior é recrutar outros brasileiros para facilitar nossa comunicação e alinhamento de pensamentos e metas dentro do jogo.
    Informações indispensáveis:
    Jogaremos de Cora
    Usamos uma ferramenta de comunicação única na guilda que é o Discord.
    Não toleramos nenhum tipo de pessoa que use qualquer forma de trapaça dentro e fora do jogo.
    entre outras regras que só são alinhadas com o tempo.
    Eu joguei o RF USA por um bom tempo com os nicks de KnurD / SuperKnurD / SuperClark e como é de costume eu divido a liderança da guilda com minha companheira conhecida como LoisLane / Yuria / Linsgui
    Gostaria ainda de informar que mesmo que sua escolha não seja nossa guilda por qualquer que seja o motivo, nós estaremos sempre dispostos a ajudar nossa raça !
    In Decem we trust
    :)