1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. forum forum forum forum

Warto?

Discussion in 'Polish' started by Dr4k0n, May 29, 2018.

1. Dr4k0n

Dr4k0n User

Witam gram od x lat na l2 core a w L2 ogolnie od samego poczatku...
    Ostatnio chodzi mi po glowie zagrac na l2 classic. Powrocic do starych wspomnien no i mam troche dosyc tych obecnych 'gwiezdnych wojen' na core... hehe

Pytanie- WARTO?

Duzy online? Jest z kim sie pobawic? No i najwazniejsze, faktycznie nie ma zadnej doty? Bo pay2win tez mi sie znudzilo juz.

ps. moge na jednym pc miec zainstalowane classic i salvation czy albo - albo?

Pozdrawiam!

Last edited: May 29, 2018
  2. WarlockL2C

WarlockL2C User

Dla mnie odpowiedz jest zawsze oczywista, że warto. Ale wszystko zależy czego oczekujesz, a co najważniejsze jak szybko tego oczekujesz. Jak nie masz z kim zaczynać to może być ciężko, bez boxa w ogóle nie ma co zaczynać. Nie ma tu pay2win, ale śmiem twierdzić że dzisiaj bez włożenia chociaż kilkunastu euro na start, szybko zakończysz przygodę z classicie. ( mogę się mylić ;0 ) Co do klientów to tyle lat ile gram w L2 to raczej była kwestia posiadania klientów w różnych lokalizacjach, żeby było można grać na 2 różnych serverach ;) ( ale tu znowu mogę się mylić ;0 ) Online w tej chwili jestem w stanie ocenić na +/- 400 i każdy kto twierdzi inaczej, jest w błędzie. ( oczywiście nie licząc, tego że każdy lata z 2-3 boxami, albo 9 'osobowych' loopparty ;] ), ale na zewnątrz jest lato, a co za tym idzie na serverze jest zima :D ( nie chce mi się bardziej szczegółowo o tym pisać :p ) Ja ze swojej strony zapraszam do zabawy!

3. GoodMike

GoodMike User