1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Discord Support team Facebook l2central.info

Problem z wyborem human i

Discussion in 'Archive 2.0' started by lesley, May 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lesley

lesley User

witam,
    1#mam pewien problem z wyborem postaci a dokładniej rasy human. nie mogę jej wybrać. wszystkie inne są w porządku i nie ma problemu ze stworzeniem tych postaci.
    2#chcę stworzyć daggera treasure hunter, czyli muszę na początku wybrać human fightera a później? czy istnieją jakieś sposoby na build tej postaci/?
    dopiero zaczynam zabawę z l2, więc wybaczcie brak profesjonalnych określeń ;)

2. Fenris

Fenris User

jak chcesz daggera to dark elfa bierz - lepszy skill rasowy - szczegolnie dla daggera

3. lesley

lesley User

a jak go rozwijać? nie znam się na razie na l2 może podrzuciłbyś mi jakiś poradnik dla tej postaci? ;)

4. Nyana

Nyana User

polecam stronę- http://www.l2gc.com/races/human/

5. lesley

lesley User

tylko że ciągle nie mogę wybrać rasy human na create character

6. Fenris

Fenris User

lej na human i bierz dark elf - zaufaj będzie pan zadooowooolony :d

7. lesley

lesley User

z 1 problemem już sobie poradziłem ;) ponaciskałem naokoło przycisku human i jakoś weszło. 2 od początku napaliłem się na treasure hunter. priorytetem jest dla mnie exp, oraz jako takie pvp(wiem że dagger jest dobry na bishopa itp, tak?) chciałbym pograć z kumplami w ok 5 osób i zastanawiam się nad postaciami jakie musimy wybrać aby w pt było przyjemnie.

3 nowe pytanie-jak mamy się spotakać w jakimś miejscu jak każdy(chyba) zaczyna w innym mieście? z góry dziękuje za pomoc! ;)

8. henryhill

henryhill User

zaczynacie w tym samym mieście

9. Shanique

Shanique User

@2. fighter -> rogue -> treasure hunter -> adventurer -> othell rogue